Régi ízek, töretlen sikerek

Nov. 06
2017

Közép-Európa egyik legmodernebb üzeme épült meg, a 3,2 milliárd forintos zöldmezős beruházás során. Megvalósításához a cég 500 millió forint európai uniós támogatást nyert el. A fejlesztés kapcsán a társaság számára fontos, hogy az általa forgalmazott csendes és szén-dioxiddal dúsított Márka üdítőitalok gyártását saját kezébe vegye, terveik között szerepel a palackozási kapacitás bővítése is, amellyel 50 új munkahelyet teremt a Bács-Kiskun megyei településen. A vállalkozás nem kisebb célt tűzött ki maga elé, minthogy két-három éven belül a jelenlegi 35 millió literes éves gyártott mennyiséget 100 millió literre növelje. A környezetterhelés minimalizálása érdekében a gyár területén egy újonnan épült biológiai szennyvíztisztító telep is ki lesz alakítva.

Sárkány Péter, aki – dr. Kállay Miklós mellett – a Márka feltalálója úgy gondolja, hogy az üdítőital olyan magyar szabadalom, amely most reneszánszát éli. A receptúra alapján az első szőlő ízű ital 1973-ban készült el. A következő években - a nagy sikerre való tekintettel - az ország több pincegazdaságában is megkezdődött a különféle ízű Márka üdítők gyártása.

A 100%-ban magyar tulajdonban lévő családi vállalkozás, hazai alapanyagokból készíti termékeit, melyek minősége mit sem változott az évek alatt. A kezdetektől fogva a társaság azóta is töretlenül építi brandjét, melynek során rendkívül fontosnak tartják a hagyományok és a fejlesztések ötvözését .

Forrás: http://brandtrend.hu

Kép: www.facebook.com/markaudito